Milleks ma seda teen?

See on küsimus, mille esitan alati enne alustamist, vastates alati samaselt.

Minu tõukejõuks on olnud üha kasvav huvi ja armastus puhta toidu ning toiduvalmistamise vastu. Ainult südamega tehtud õigetel asjadel, rõõmu ja armastusega loodul on tulevikku.  


Toitude maailm on põnev ja inspireeriv, siin on ruumi nii reeglite kui ka fantaasia jaoks. Klientide üha täpsemad nõudmised, pidevalt täienev  maitse ja julgus ning tahtmine proovida  midagi uut aitavad hoida meie vaimu värske ja teravana ning välistavad rutiini. Praktiliselt toob iga päev kaasa uusi väljakutseid ja põnevaid avastusi. Tänu klientide erinevatele maitsetele ja soovidele omandan iga päev uusi teadmisi ning oskuseid ja selle eest siiras tänu! Mind saadab pidev  ja lakkamatu enesetäiendamine, rääkimata sealjuures värsketest ja põnevatest maitsetest.

Kuigi meie Elsine on alles noor, puutusin  tööalaselt toidumaailmaga esmakordselt kokku juba paarkümmend aastat tagasi. Ma ei saa öelda, et see oleks olnud armastus esimesest silmapilgust. Lihtsalt aja jooksul on tasapisi kasvanud huvi ja pühendumus, mis on vähehaaval muutunud kireks. Kireks kvaliteetse ja hästivalmistatud toidu ning oma töö vastu. Oma tegemistesse ja ettevõtmistesse olen alati suhtunud suure pühendumusega, nõudes nii endalt kui ka töökaaslastelt vaid parimat lõpptulemust.  Minu maksimaalne nõudlikkus iseenda vastu sobib suurepäraselt ka meie klientidele, sest on just nemad need, kes maitsevad meie töövilju. Rõõm ja rahulolu tehtust ning klientide siiras tänutunne panevad minu silmad särama ja annavad innustust edasi minna.

Pidev ajaga sammu pidav isiklik areng, eneseteostus ning enda ja kliendi rõõm hästitehtud ja õigeaegselt täidetud tellimusest – need ongi kolm vaala, millel seisab minu ettevõtte edu. Need on vedrud, mis meid kõiki hommikul rõõmsameelsete ja tegutsemistahtelistena liikuma panevad ning nii keha kui ka vaimu ikka tippvormis hoiavad. 

Pisut endast. Mina olen Helen. Alustasin umbes 20 aastat tagasi ühes suurfirmas müügisekretärina. Õppimis- ja arenemissoovist ajendatuna palusin end mugavast soojast kontorist üle viia lattu, kus veetsin tunde, tungides erinevate toodete “hingeellu“. Suurfirma õpetas mulle lihtsat tõde - firmas on oluline iga töötaja, kojamehest kuni direktorini. Mõistsin, kui tähtis on toote juures iga detail - toode ise, pakend, sildistamine, nimetus. Müügiosakonnast liikusin edasi tootmisüksusesse, kus süvenesin tootmisprotsessi ning minu prioriteetide hulka tõusid tooraine ja valmimisprotsess. 

Kõige olulisemaks teadmiseks sellest perioodist pean aga seda, kui oluline on äri juures aus mäng. Seda, kui oluline on oma äripartnerite austamine ning et kuigi vale võib pakkuda lühiajalist kasu, siis pikemaajaliste ärisuhete juures on rääkimata-jätmine hukutav ja häbiväärne. 

Suurfirmale järgnes töö Tallinki „laevastikus“, kus seekordseks õppetunniks oli korrektsus, täpsus ja kinnipidamine kuupäevadest ja kellaaegadest. 

Aastatega omandatud kogemused väärisid „investeerimist“ ning nii saigi alguse Elsine – minu oma ettevõte, kuhu koondasin nii aastakümnetega kogutud teadmised kui ka isiklikud tõekspidamised. 

Olen kindel, et suudan läbi oma teadmiste, kogemuste ja pühendumise pakkuda oma headele klientidele nii kordumatuid maitseelamusi kui ka ka ohtralt rõõmu. Sama ohtralt nagu pakub hästitehtud töö rõõmu ja eneseteostust  mulle endale. 

Edaspidi jagan siin oma mõtteid, katsetusi uutest maitsetest, teadmised ei ole privileeg, neid tuleb jagada.